زمان در حال اتمام است! به این nine راه‌های تغییر طراحی فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ خود فکر کنید.

Wiki Article

شاید در گذشته، این موضوع، یعنی نوع کاربری لپتاپها اهمیت چندان زیادی نداشت. با توجه به هدفتان از خرید لپ تاپ، میزان کیفیت کارت گرافیک اهمیت پیدا میکند. طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز برای بیشتر کاربران وزن و حجم لپ تاپ برای استفاده مداوم و جابه جایی لپ تاپ حائز اهمیت اینجا میباشد. پردازندهی گرافیکی استفاده شده در این لپ تاپ MX330 با ۲ گیگابایت حافظه ساخت شرکت جیفورس (GeForce) است که برای نیازهای روزمره و فعالیتهای نیمه سنگین و حتی اجرای بازیهای سبک مناسب است. این پردازنده دارای ۴ هسته، ۸ رشته و ۶ مگابایت حافظهی کش میباشد و از پردازندهی یکپارچهی نسل ۱۰ اینتل UHD بهره میبرد. ایسوس در VivoBook R۵۶۵J از پردازندهی نسل دهم اینتل Core i5 | 1035G1 استفاده کرده که حداکثر فرکانس ۳.۶ گیگاهرتزی دارد. لنوو در IdeaPad 3 15ITL6 از پردازندهی نسل یازدهم Core i7 | 1165G7 با حداکثر فرکانس ۴.۷ گیگاهرتزی بهره میبرد. البته این طراحی ساده به عقیدهی نگارنده بسیار شیک و چشم نواز است که باعث میشود در دراز مدت از دیدن آنها خسته نشوید. ادوبی امروز همکاری اسناد را آسانتر میکند و گردش کار تیم را بهبود ببخشید کار بر روی پروژههای طراحی عملکرد جدیدی برای دعوت به ویرایش (Invite to Edit) وجود دارد و این صرفاً پسانداز این تیمهایی است که با هم روی پروژهها کار میکنند.


طراحی فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ

اندازه صفحه لپ تاپ با اندازه 14-13 اینچ مناسب است، اما اگر علاقه به صفحه نمایش بزرگ تر دارید، حداکثر تا fifteen اینچ را انتخاب کنید، زیرا هر چقدر صفحه نمایش لپ تاپ بزرگ تر باشد، وزن آن هم به مراتب بالاتر می رود و حمل لپ تاپ را برای شما سخت تر می کند. CPU یکی از مواردی است که باعث افزایش قیمت در لپ تاپ می شود. متریال استفاده شده در بدنهی هر دو لپ تاپ با کیفیت ارزیابی میشود که بخش اعظمی از آن از پلاستیک Personal computer و ABS تشکیل شده است که با توجه به برچسب قیمتی آنها قابل قبول میباشد. در دنیای امروز نیاز به یک لپ تاپ خوب و با کیفیت برای همراهی در فعالیتهایمان امری غیر قابل اجتناب است. نکته قابل توجه این است که همیشه لپ تاپ های استوک کارکرده نیستند! وزن زیاد لپ تاپ نکته بسیار مهمی است که اغلب به آن توجه نمی شود، قبل از خرید به آن دقت کنید. نکته پایانی که در رابطه با فروش لوازم کامپیوتر باید مورد اشاره قرار بگیرد این است که ایجاد یک فروشگاه مجازی برای فروش این اقلام به معنای کنار گذاشتن فروشگاه های حقیقی نیست.


High 5 کتاب درباره طراحی فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ

زمانی که اولین کامپیوتر را طراحی کردند، به قدری سیستم های پردازنده بزرگی داشت که به اندازه یک اتاق کوچک بود. یکی از فناوری های مرتبط با صفحه نمایش سیستم نور پس زمینه است که در برخی از مدل ها از شیوه تامین نور LED استفاده شده است که موجب مصرف کمتر باتری می شود. لپ تاپی را در هنگام خرید انتخاب کنید که پردازنده کمتر از دو هسته ای نداشته باشد و به طراحی و وزن آن بیشتر توجه کنید. برای مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب تماس بگیرید. چه به تازگی وارد این عرصه شده باشید و چه مدت زمانی طولانی از فروشگاهی فیزیکی برخوردار بوده باشید، به طراحی سایت فروشگاهی لوازم کامپیوتر برای گسترش فعالیت های خود نیاز دارید و همانطور که گفتیم این به معنای کنار گذاشتن فروشگاه فیزیکی نیست و شما برای این کار می توانید با شرکت طراحی سایت کاسپید تماس بگیرد و از مشاوره ما در خصوص طراحی سایت فروشگاهی خود بهره مند گردید. تنها کافی است کامپیوتر شخصی خود یا همان لپ تاپ را روشن کرده و وبا وارد شدن به فایل مورد نظر خود به اطلاعاتی که میخواهید دست پیدا کنید. ممکن است بین انتخاب لپ تاپ و کامپیوتر شک داشته باشید، پس بهتر است ابتدا نیاز خود را مشخص کنید.


نسبت تصویر این نمایشگر همان نسبت ۱۶ به ۹ مرسوم در اکثر لپ تاپها است. در مورد لپ تاپ اچ پی و یا لپ تاپ لنوو هم چنین موضوعی صدق میکند. این یکی از بزرگترین دستاوردهای بشر در عرصه تکنولوژی بوده است که همچنان هم در حال پیشرفت است. برخی دیگر از لپتاپها هم فقط برای اهداف مهندسی ساخته شدهاند. این نسخه از نرمافزار تغییرات زیادی در بهینه کردن ابزارها و فرامین داشته و ویژهترین قابلیتی که میتوان از آن نام برد Artboard است که شما میتوانید در یک Doc پروژههای مختلف بسازید. نور صفحهی این لپ تاپ برای محیط داخلی مناسب است ولی برای مکانهای بیرون و دارای نور زیاد چندان مناسب نیست. بنابراین خرید لپ تاپ استوک می تواند مشکل بسیاری از افرادی که محدودیت بودجه دارند را حل کرده و از لپ تاپ خریداری شده لذت ببرند. آمار و ارقامی که در بالا مورد اشاره قرار گرفت به وضوح نشان می دهند که فروش مجازی، به سرعت در حال گرفتن سهم بازار فروش فیزیکی می باشد.به عنوان یک فعال تجاری نمی توانید نسبت به این نشانه های آشکار از تغییر روند تجارت اغماض داشته باشید. ایجاد یک سایت فروشگاهی لوازم کامپیوتر، غیر از هزینه اولیه ایجاد آن، هزینه های دیگری را بر شما تحمیل نمی کند.

نکات برتر طراحی فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ

C onte nt has ᠎be en creat​ed  with the assist  of GSA  C᠎ontent Gen erator DEMO.

Report this wiki page